Skip navigation MENU

Tips om uw onderwijsproces te ondersteunen

De impact van COVID-19 op het onderwijs is enorm. Zowel op de organisatie van alle processen als op de docenten en leerlingen zelf. Magister probeert waar mogelijk u en uw school te ondersteunen. Onderstaand vindt u een aantal hulpmiddelen voor de continuering van uw onderwijsproces. (bijgewerkt 15 oktober 2020)

Magister koppelt met Microsoft Teams

Meer kwaliteit en gemak in thuisonderwijs voor leerling en docent

Handleiding lesgeven via Microsoft Teams met Magister

Docent instructie voor Teams-link direct in Magister.me Studiewijzer

Voorbereiding en communicatie vanuit school

Download hier de tips en handleiding voor communicatie vanuit school. Met tips over:

  • het controleren van actieve accounts en wachtwoorden van ouders/ verzorgers en het gebruik van de berichtenmodule.
  • hoe u snel ouders en leerlingen kan informeren over ontwikkelingen op uw school, uw maatregelen en informatie over doorgang van lessen.

Onderwijs op afstand met Magister.me

Lees hier over de inzet van Magister.me voor onderwijs op afstand.

Ook in deze tijd: Magister online service
Hulp krijgen voor de inrichting van Magister? Of hoe optimaal om te gaan met de studiewijzer en opdrachten?

Check dan de mogelijkheden van Magister online service.

Vragen door scholen

Magister is gewoon bereikbaar om u als onderwijsinstelling te helpen. Heeft u vanuit applicatiebeheer hulp nodig, stuur dan altijd een melding via Magister Service, de serviceomgeving voor scholen. Ouders en leerlingen kunnen zoals altijd voor hun vragen over Magister contact opnemen met de eigen school.

De serviceomgeving voor scholen is bereikbaar vanuit huis via https://service.iddinkgroup.com of via mail: service.magister@iddinkgroup.com

Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 8.00 – 14.00 u:
Klantenservice 058 298 7178
Technische vragen en storingen 058 298 71 77

Klantenservice Magister.me 085 0239 577

 

Ouder of leerling? De school kan uw Magistervragen beantwoorden.